بهترین موتور سیکلت شهری

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

بهترین موتور سیکلت شهری

امروزه ترافیک و آلودگی هوا بزرگترین چالش برای شهروندان کلان شهرها است. از سوی دیگر افزایش کرایه حمل و نقل عمومی در کنار ازدحام جمعیت مترو و اتوبوس، بسیاری از شهروندان را به دنبال راه های دیگری برای رهایی از ترافیک سنگین و آلوده کرده است. در چنین شرایطی خرید موتور سیکلت در شهر می تواند بهترین گزینه باشد. اگر به فکر خرید یک موتور سیکلت شهری هستید، احتمالا با لیستی از برندها و مدل های مختلف مواجه شده اید که انتخاب بهترین گزینه را بسیار سخت می کند. به همین منظور در این مطلب قصد داریم با 5 مورد از بهترین موتورسیکلت های درون شهری ایران آشنا شویم. در ادامه این مطلب با کبیر موتور همراه باشید تا با بهترین موتورهای شهری موجود در بازار ایران آشنا شوید.

مهم ترین ویژگی های موتور سیکلت های درون شهری

قبل از اینکه با بهترین موتور سیکلت های شهر آشنا شویم، باید ویژگی های یک موتور سیکلت مناسب برای حرکت در شهر را بشناسیم. موتورسیکلت های شهری باید کوچک، کم مصرف و در عین حال چابک باشند. از طرفی برندهای معروف در ساخت موتورسیکلت های مناسب شهر به راحتی و ایمنی راننده اهمیت زیادی می دهند. همچنین وجود امکانات و فناوری های به روز از دیگر مواردی است که در این نوع موتورها بسیار حائز اهمیت است.

علاوه بر همه اینها ظاهر زیبا و جذاب نیز یکی از مهم ترین ویژگی های موتورسیکلت های درون شهری است. وقتی به یک فروشگاه معتبر موتورسیکلت می روید، سعی کنید به دنبال گزینه هایی باشید که همه این ویژگی ها را داشته باشند. ما سعی کرده ایم در لیست خود گزینه هایی را معرفی کنیم که به بهترین نحو می توانند تمامی نیازهای یک خریدار یک موتور سیکلت مناسب در شهر را برآورده کنند.

بهترین موتور سیکلت شهری Vespa vxl

1. VESPA VXL 150; موتور سیکلت های لوکس و با کیفیت درون شهری

برند ایتالیایی وسپا بدون شک بهترین تولید کننده موتورهای شهری است. VESPA VXL 150CC یکی از بهترین محصولات این شرکت خوش نام است که به دلیل طراحی جذاب و امکانات فوق العاده طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. Vespa VXL با موتور انژکتوری قدرتمند، گیربکس اتوماتیک و ترمزهای دیسکی، سواری راحت و ایمن در جاده های شهری را ارائه می دهد. این موتور سیکلت دوست داشتنی درون شهری در کنار کیفیت ساخت عالی، طراحی بسیار چشم نواز و خاصی دارد که باعث شده خانم ها نیز مشتری تمام عیار تبلت های وسپا شوند. با توجه به این ویژگی فوق العاده، Vespa VXL قطعا شایسته قرار گرفتن در لیست بهترین موتورسیکلت های درون شهری است.

2. Aprilia SR 150; زیبا، قدرتمند و منحصر به فرد

آپریلیا یکی دیگر از برندهای معروف اسکوتر و موتورسیکلت در این شهر است. این برند ایتالیایی زیرمجموعه شرکت پیاجیو است که مالک برند وسپا نیز می باشد. محصولات آپریلیا به دلیل کیفیت ساخت بالا و ظاهر منحصربفرد در سراسر جهان شناخته شده اند. آپریلیا SR 150 یکی از محبوب ترین و بهترین محصولات این شرکت ایتالیایی است که خوشبختانه توسط شرکت کبیر موتو وارد بازار ایران شده است.

از بسیاری جهات، مانند کیفیت ساخت، استفاده از امکانات رفاهی و ایمنی، موتور قدرتمند و گیربکس اتوماتیک، Aprilia SR شباهت زیادی به وسپا عموی خود دارد. با این حال، ظاهر اسپرت و متفاوت، آپریلیا را کاملا از خانواده وسپا جدا می کند. در کل آپریلیا SR یکی از بهترین موتورسیکلت های شهری موجود در بازار ایران است.

وسپا sxl

3. VESPA SXL 150; یکی از بهترین موتور سیکلت های شهر

دوباره وسپا و یک اسکوتر زیبا دیگر! VESPA SXL 150 دومین عضو از خانواده موتورسیکلت های Vespa است که به دلیل ویژگی های فوق العاده در لیست بهترین موتور سیکلت های درون شهری قرار گرفته است. SXL از نظر فنی کاملاً شبیه VXL است. اما وسپا با الهام از اسکوترهای افسانه ای سری s سعی کرده است توجه افراد مشتاق بیشتری را به SXL جلب کند. طراحی منحصر به فرد چراغ های جلو به شکل مکعب در کنار آینه های جانبی کرومی خاص، مهم ترین تفاوت ظاهری وسپا SXL و Vespa VXL است. این طراحی متفاوت می تواند حس برتر و لوکس را منتقل کند.

Vespa SXL یکی از جدیدترین اسکوترهای ساخت شرکت Vespa می باشد که با رنگ های جذاب و آمپر پشتی دیجیتال و استارت جدید وارد بازار شده است. اگر به دنبال یک وسپا منحصر به فرد و مجلل هستید که تمام نیازهای شما را از یک موتور سیکلت درون شهری برآورده کند، SXL قطعا انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت : 21:2
بازدید : 408